Agricultural Organization of Qom

رهبری
امروز شنبه 06 مرداد 1403
منتشر شده در تاریخ پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403

مقام معظم رهبری: امروز بیش از آنچه که موشک و پهپاد و هواپیما و ابزارهای جنگی و اینها تأثیر بگذارند در عقب‌راندن دشمن، رسانه‌ها هستند که تأثیر می گذارند و دل ها را تحت تأثیر قرار میدهند، ذهن ها را تحت تأثیر قرار میدهند. جنگ، جنگ رسانه‌ای است.

جهان امروز بیش از هر زمان دیگری به دنبال آگاهی و شفافیت است و همه ابزارها و دانش بشری برای رسیدن بیشتر به این دو عنصر مهم به کار گرفته می شود.
سازمان های امروزی نیز برای بقا نیازمند آگاهی یابی و آگاهی دهی هستند تا از طریق ترویج آگاهی و تولید و نشر دانش، امنیت ذهنی و روانی و حتی فضای فیزیکی مخاطبان خود را که ما به عنوان شرکای اجتماعی می نامیم، تامین کنند.
سازمان ها باید اطلاعات موجود را با توسل به شیوه و ابزاری در اختیار مخاطبان و ذینفعان خود قرار دهند که علاوه بر تامین امنیت بتواند هرچه بهتر و بیشتر موجب اعتمادافزایی آن ها شده و در این مسیر پرپیچ و خم بتواند ارتقا و کارآمدی درون سازمانی را نیز در جهت پیشبرد اهداف مهم سازمان سبب شود.
سازمان های پیشرو، روابط عمومی را به عنوان اتاق فکر مدیران و مدیریت افکار عمومی قلمداد می کنند و با در اختیار گذاشتن امکانات مورد نیاز مسیر شفافیت و اطلاع رسانی را برای ایشان هموارتر می سازند.
ره‌آورد همه این دانش، آگاهی، اعتماد سازی و امنیت روانی باید از کانال حوزه ارتباطات و روابط عمومی گذر کند و این یک دستورالعمل حیاتی در جهان مدیریت سازمان های بزرگ است.
در اهمیت وظیفه و جایگاه روابط عمومی ها همین بس که مولای متقیان علی (ع) در فرمان خود به مالک اشتر، او را به افکار عمومی مردم توجه می دهند و افکار توده مردم را تکیه گاه دین و جامعه اسلامی بر می شمرند.
اینجانبان ، ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی را تبریک و تهنیت عرض نموده و اطمینان داریم تعهد، تخصص و پشتکار دست اندرکاران این حوزه مهم ( روابط عمومی)، در مسیر عمل به آرمان شفافیت، آگاهی رسانی و اعتمادسازی و فسادستیزی بیش از گذشته مثمر ثمر و اثرگذار خواهد بود.