Agricultural Organization of Qom

رهبری
امروز شنبه 06 مرداد 1403
منتشر شده در تاریخ دوشنبه 03 مهر 1402

بسم رب الشهدا و الصدیقین

هفته دفاع مقدس يادآور رشادتها و جان فشاني هاي ملتي است كه به نداي رهبر و مقتداي خود لبيك گفته و حماسه اي بي نظير و به يادماندني خلق كردند. دفاع مقدس دفتر مقاومت وگنجينه اي از فضائل بزرگ انساني است و همچون نگيني درخشان بر تارك جهان مي درخشدکه روزنه بازگشت فرهنگ ايثار و شهادت و جان فشاني در جهان پر از ظلمت و سياهي و آيينه تمام نماي بزرگمردان زمان بود.
دفاع مقدس يادآور عزم ملتي بزرگ براي مبارزه با مستكبران جهان بود و نشان داد ملت ايران اگر اراده كند پوزه بزرگترين ابرقدرتهاي جهان را به خاك خواهد ماليد و با گذشت بيش ازچند دهه از دفاع مقدس هنوز هم روحيه جهاد و فداكاري و شهادت در ملت ايران موج مي زند. اكنون عرصه جهاد درحوزه هاي فرهنگي، اقتصادي و سياسي است و ملت ايران پس از پايان جنگ تحميلي نشان داد که با آن روح متعالي و كسب تجارب ارزشمند و با لبيك بر نداي رهبر و مقتداي خود درحال گذر از پيچ تاريخي سرنوشت سازو رسیدن به قله ها است كه مي تواند آينده او را رقم بزند. به همين دليل با تأسي به معارف ارزشمند 8 سال دفاع مقدس گام در عرصه پرتلاطم پيشرفت و توسعه همه جانبه گذاشته و در اين راه با كارشكني ها و توطئه هاي فراوان روبرو است. اما ملت بصیر و آگاه ایران با صبر و تلاش و حركت در این مسیر خواهد توانست سنگرهاي علم و پيشرفت را فتح كنند و به قله تعالي و پيشرفت دست پيدا كنند.
کنگره عظیم و میلیونی اربعین سال 1402 این پیام را به تمام دنیا و بدخواهان مخابره کرده که (حسین – یجمعنا) تفکر ناب انقلاب اسلامی با تاسی از انقلاب حسینی اکنون تبدیل به یک گفتمان سراسری گردیده که درآینده نه چندان دور شاهد فراگیری آن در سرتاسر جهان خواهد گردید.
اتفاق ديگري كه اين روزها جهان اسلام را داغدار كرده است، توهين شرم آور به قرآن کریم مي باشد كه دل همه مسلمانان و آزاديخواهان جهان را جريحه دار كرد، بدون شك چنين برنامه هاي هدفمند در راستاي تضعيف ملت هاي منطقه و تزلزل و انحراف مسلمین طراحي شده است.
اما به لطف الهي و عنايات حضرت صاحب الامر (عج) و هوشمندي مسلمانان جهان اين بار نيز تير دشمنان به سنگ خورده و نقشه شوم آنان همچون گذشته نقش بر آب خواهد شد و مسلمين جهان با اتحاد و بصيرت ، سير رشد و كمال را طي خواهند كرد و به ياري خدا دست غارتگران را از منابع و سرمايه هاي جهان اسلام كوتاه خواهند نمود.
کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان قم ، با گرامیداشت یاد خاطره و راه امام راحل و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، مفتخر اند درطول هشت سال دفاع مقدس ، 60 شهید و بیش از 260 جانباز سرافراز تقدیم کشور نموده است، فلذا تبیین دقیق ارزش‌های دفاع مقدس را نیاز دائمی کشور و موجب زنده ماندن روح مقاومت دانسته و اطاعت از اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه و تبعیت از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را ضامن حیات طیبه کشور می‌داند.