رهبری
امروز چهارشنبه 02 آبان 1403
منتشر شده در تاریخ شنبه 21 مهر 1403

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: توزیع گوشت مرغ منجمد در قم برای تنظیم بازار به صورت مستمر ادامه دارد و در همین خصوص هفته گذشته ۱۶ تُن از این محصول در فروشگاه‌های منتخب استان توزیع شد.

هادی مومنی نسب روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در این خصوص بیان کرد: توزیع گوشت مرغ به صورت تازه و منجمد در مراکز عرضه این محصول در استان قم به خوبی جریان دارد و هیچ گونه کمبودی برای پاسخ به تقاضای بازار و تامین نیاز مردم نداریم.

وی افزود: در مورد سایر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم نیز وضعیت بازار استان به صورت مستمر رصد می‌شود و تامین و تدارک این محصولات بر اساس نیاز بازار جریان دارد، به عنوان نمونه در هفته گذشته ۴۴۰ تُن شکر برای تامین نیاز صنف، صنعت و خانوار از طریق سامانه بازارگاه در قم توزیع شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه صنایع تبدیلی و غذایی در ارتقا سطح امنیت غذایی استان، گفت: سازمان جهاد کشاورزی قم در راستای انجام ماموریت خود در حوزه پایداری امنیت غذایی مردم، گسترش واحدهای صنایع تبدیلی و غذایی را در استان با جدیت دنبال می‌کند و در همین خصوص صدور جواز تاسیس و پروانه‌های بهره‌برداری در این بخش به متقاضیان به صورت دایمی جریان دارد.