رهبری
امروز چهارشنبه 02 آبان 1403
منتشر شده در تاریخ پنج‌شنبه 02 شهریور 1402

بدون تردید خدمت به مردم در هر لباس و هر شغلی از بزرگ‌ترین توفیقاتی است که خداوند متعال در اختیار بندگان خود قرار داده و برای آن اجری عظیم در نظر گرفته است.

هفته اول شهریور ماه، مصادف با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت نامگذاری شده است ، هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت است. این وحدت، نمادی از غیرت و مایه ی اقتدار ایران اسلامی می باشد و بدون تردید تلاش برای تحقق آرمان های نظام مقدس جز به پشتوانه ی این تعامل و همفکری دو سویه امکان پذیر نیست.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دولت‌های مختلف عزم و اراده خود را بر خدمت شایسته به مردم و رفع محرومیت‌ها و جبران عقب‌ماندگی‌های انباشته شده گذاشته و امروز به پاس همین خدمات ارزنده شاهد بالندگی و رشد بیش از پیش نظام شکوهمند اسلامی به عنوان یکی از کشورهای برجسته منطقه و جهان هستیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بویژه همکاران گرامی در جهادکشاورزی استان قم تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تا رسیدن به جایگاه رفیع از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.