رهبری
امروز چهارشنبه 02 آبان 1403
منتشر شده در تاریخ شنبه 03 شهریور 1403

بسمه تعالی

فلسفه نام گذاری ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر را به عنوان هفته دولت، زنده ماندن شاخص­ های فکری، رفتاری و شخصیتی آن دو شهید عزیز است. اهداف نام گذاری هفته دولت در این ایام شاخص قرار گرفتن خصوصیات رفتاری و اخلاقی آن شهیدان سرافراز برای دولتمردان است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

هفتۀ دولت، تجلی وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت، عزت، سرافرازی و اقتدار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است.

این هفته فرصت ارزشمندی برای بازخوانی الگوهای پیشتاز و پیشگام در عرصۀ خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. همینطور یادآور تلاش‌های دو اسوۀ بزرگ ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر است. آنها تجسم اخلاص، معنویت، تقوا، عدالت، ساده زیستی، پرکاری و کار جهادی بودند. در قاموس آنها، پست و مقام، هیچ گونه ارزش و جایگاهی نداشت و تنها به منزلۀ وسیله ای برای خدمت خالصانه توأم با تقوا، اخلاص و ایمان برای مردم بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به یژه شهیدان رجایی و باهنر وشهید را خدمت، آیت الله رئیسی، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارکنان خدوم و متعهد به ویژه کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان قم تبریک عرض نموده و موفقیت دولت چهاردهم بر محور آرمان های امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظلله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.