Agricultural Organization of Qom

رهبری
امروز دوشنبه 24 اردیبهشت 1403
منتشر شده در تاریخ پنج‌شنبه 16 فروردین 1403

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس، روز خروش جهان علیه صهیونیست‌های مستکبر و نظام سیاسی نامشروع، ظالمانه و تبهکارانه آنان است.

عظمت روز قدس، این یادگار بزرگ و ابتکار هوشمندانه امام خمینی (ره) هر سال گریبان صهیونیست‌های غاصب و رژیم نژادپرست و تروریسم دولتی اسرائیل را می‌گیرد و روحیه و انگیزه ملت مظلوم فلسطین به ویژه نسل جوانِ جبهه مقاومت را افزایش می‌دهد.

آزادگان جهان به ویژه مسلمانان روزه دار در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، شکوهمندانه اعلام می‌کنند که همچنان برعهد خود ایستاده اند و آزادی فلسطین و میراث معنوی عظیم موحدان عالم در آن سرزمین به ویژه معراج‌گاه پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و آله) را فریاد می‌کنند.

خواست ملت‌ها این روزها آنچنان گسترده شده که تظاهرات اعلام همبستگی با مردم فلسطین در قلب آمریکا برگزار می‌شود و پرچم رژیم منحوس صهیونیستی توسط یهودیان در لندن به آتش کشیده می‌شود.

از آن سو، مقاومت فلسطین با مجاهدت جوانان غیرتمند، محکم تر و مؤثرتر از قبل در میدان مبارزه، عرض اندام می‌کند.

به برکت روز قدس و دوراندیشی امام (ره)، احیاگر بیداری اسلامی، امروز با عزم و مجاهدت محورمقاومت، اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی بی پاسخ باقی نمی‌ماند؛ اگر اشغالگران به جنایات خود درباریکه نوار غزه و کشتار زنان وکودکان بی دفاع  و مردم روزه دار، بمباران بیمارستانها و تجاوز به زنان در مقابل چشمان مردان ، حمله بزدلانه به سرکنسولگری ایران  را رقم می‌زنند، “تسلیح کرانه باختری” و “رمضان داغ” و طوفان الاقصی و طوفان الاحرار را در مقابل خود دیده و خواهند دید.و ان شاء الله به حول و قوه الهی در آینده نزدیک دیگر اثری از این رژیم سفاک و کودک کش  نخواهد ماند. 

گرامیداشت روز قدس و ابراز همدلی و همبستگی با مردم فلسطین و نمایش قدرت توده ها علیه بیداد رژیم مستکبر صهیونیستی، وظیفه‌ای انسانی، دینی و جهانی است. بدون شک راهپیمایی جهانی روز قدس، کلید انسجام بیرونی ملت‌ها و نیز وحدت درونی و جهادی گروه های محور مقاومت علی الخصوص مقاومت فلسطین است که باید هرچه باشکوهتر و گسترده تر و با هدف افزایش اقتدار و روحیه ملت مظلوم فلسطین برگزار شود.

امسال نیز کارکنان سازمان جهادکشاورزی و بهره برداران بخش کشاورزی استان قم علاوه بر نقش آفرینی در عرصه تبیین مسأله مهم فلسطین و مقابله با دسیسه‌های رسانه‌ای دشمنان، 17 فروردین 1403 در سراسر کشور همگام با اقشار مختلف ملت روزه دار ایران اسلامی به خیابان‌ها آمده و با اعلام انزجار از جنایت های رژیم صهیونیستی، آرمان قدس و آزادی فلسطین را فریاد کرده و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سرخواهند داد.