رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد)، به صورت مستقیم پاسخگوی مسائل، درخواستها و دغدغههای بهرهبرداران و فعالان بخش کشاورزی استان شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قم، سجاد چهرگانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی به همراه جوانی مدیر کل ثبت اسناد، با حضور در مرکز سامد، ضمن گفتوگوی تلفنی با شهروندان، به بررسی و پیگیری مشکلات و پرسشهای مطرح شده در حوزههای مختلف کشاورزی پرداخت.
حضور مدیران استان در سامانه سامد در راستای تقویت ارتباط مستقیم با مردم، تسریع در رسیدگی به مطالبات و ارتقای سطح خدماترسانی به هم استانی های محترم انجام شد.