Agricultural Organization of Qom

رهبری
امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
منتشر شده در تاریخ چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

میز ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی از امروز ۱۹ اردیبهشت‌ماه تا روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ الی ۱۸ در محل سازمان جهاد کشاورزی استان قم واقع در بلوار الغدیر جنب بوستان علوی برگزار می‌شود.

محسن عسکری مشاور وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی که با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان در سازمان جهاد کشاورزی استان قم، در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: در راستای سفر هیئت دولت و ریاست محترم جمهور به استان قم میزهای ارتباطات مردمی برگرفته از دستورالعمل نهاد ریاست جمهوری در سازمان‌های استانی تشکیل خواهد شد و وزارت جهاد کشاورزی نیز از این مسئله مستثنی نیست.

وی ادامه داد: میز ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی از امروز در محل سازمان جهاد کشاورزی استان قم تشکیل شده است و در خدمت مجموعه بهره برداران و فعالین حوزه کشاورزی خواهیم بود.

عسکری افزود: چنانچه فعالین حوزه کشاورزی نظرات، درخواست، گزارش و انتقادی دارند می‌توانند به میز ارتباطات مردمی در سازمان جهاد کشاورزی استان قم مراجعه کنند.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: مجموعه مدیران ستادی و استانی در محل برپایی میز ارتباطات مردمی در جهاد کشاورزی استان قم مستقر هستند و ان‌شاء‌الله با همکاری و تعامل بتوانند بخشی از مشکلات جامعه کشاورزی استان را برطرف کنند.

به گزارش ایسنا، میز ارتباطات مردمی وزارت جهاد کشاورزی با حضور محسن عسکری مشاور وزیر و مدیر کل دفتر ارتباطات مردمی و سفرهای استانی از چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه لغایت جمعه ۲۱ از ساعت ۸ الی ۱۸ در محل سازمان جهاد کشاورزی استان قم واقع در بلوار الغدیر جنب بوستان علوی برگزار می‌شود.